piątek, 20 listopada 2015

Pomysł na prezent- peelingujące kostki do ciała



Święta zbliżają się wielkimi krokami, powoli każdy z nas rozgląda się za drobnymi podarunkami dla najbliższych. Ja uwielbiam dawać coś, co sama zrobiłam. Takie prezenty mają ogromną wartość i sprawiają radość. Dziś przedstawię Wam bardzo przydatny kobiecy gadżet, mega mega prosty.



Takie mini kosteczki peelingują, nawilżają, myją i cieszą oko. Mogą stanowi również ozdobę naszej łazienki.

Do wykonania ich potrzebować będziemy:

  • Olej kokosowy
  • Mydło w kostce
  • Cukier, sól, kawa
  • Foremki do lodów
  • Garnek
  • Tarka
  • Łyżka
  • Źródło ciepła- mikrofala lub kąpiel wodna na kuchence


Mydło ścieramy na tarce do garnka, miski lub talerza. Ja wybierałam zapachowe, kolorowe, ale też i białe. Ważne dla mnie były też właściwości nawilżające kostki. Stworzyłam kilka ich rodzai.
Do startego mydła dodajemy 3-4 łyżeczki oleju kokosowego, i roztapiamy. Ja robię to w kąpieli wodnej, ale można też w mikrofali. Mieszamy aż składniki mniej więcej sie połączą i ściągamy z ognia. 
Następnie dodajemy drobinki peelingujące- Do różowych dawałam cukier i sól, do brązowych- kawę. Mieszamy wszystko bardzo bardzo dokładnie, a następnie przekładamy do foremek. Ja mam takie z Empiku do czekoladek. 



Wkładamy na godzinę do lodówki, aby wszystkie składniki zastygły razem. Po tym czasie, gdy kostki są dobrze już zastygnięte, nie ma problemu z wyciągnięciem ich. 

Olej kokosowy GENIALNIE (!) nawilża, mydło ma właściwości myjące (zależnie do rodzaju jaki wybierzecie, również nawilżające) a kawa, cukier i sól złuszczają martwy naskórek, ujędrniają, a koffeina dodatkowo redukuje cellulit. 

Te kosteczki są malutkie i wyglądają na prawdę przesłodko. Zapakowane w pudełeczko cieszą oko i są wspaniałą ozdobą! Gdy tylko zobaczyłam je na kanale Red Lipstick Monster ( to od niej pochodzi przepis) wiedziałam że muszę je zrobić.
Ja już rozpoczęłam prace nad kosteczkami- produkcja trwa, dla mnie i dla moich najbliższych.


A Wy, co planujecie dać w prezentach? Próbowałyście takich cudnych serduszek? Co sądzicie? 




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka