Semilac- Świąteczne hybrydy





Jakiś czas temu zaczęłam sama sobie robić paznokcie hybrydowe. Cieszyłam się jak dziecko kiedy dostałam cały zestaw i nie mogłam się doczekać aż zrobię swój pierwszy manicure. Od tego momentu już trochę czasu upłynęło a ja zaczynam się wprawiać w tę sztukę. Zaczynam- bo jeszcze idealnie nie jest, ale mam nadzieję, że to tylko kwestia czasu. Pokochałam tą metodę całym sercem i zaczęłam wręcz kolekcjonować kolorowe lakiery. Naoglądałam się filmików i od razu zaczęłam od firmy Semilac. Nie będę się rozwodzić na tym, ponieważ takich postów i filmików w internecie jest pełno. W skrócie- Semilac został moim faworytem i gdy przeglądam sety z ich kolorami przechodzi mnie dreszcz.


Instagram jest kopalnią inspiracji, naoglądałam się i nie mogłam się doczekać kiedy zrobię takie typowe świąteczne zdobienie. Wiecie, czerwień i brokatowe złoto- to kolory które kojarzą mi się z Bożym Narodzeniem jak żadne inne.

W końcu postanowiłam, że nadszedł na to czas, i oto jest.





Na dużym paznokciu zrobiłam cieniowanie i lekkie przechodzenia z czerwonego na złoto. Wskazujący i środkowy pomalowałam czerwienią a dwa następne złotem. Ciężko było mi się zdecydować co konkretnie na nich zrobić. 



Użyłam do tego dwóch cudownych kolorów- 028 Classic Wine oraz 037 Gold Disco. Myślę że pasują do siebie idelanie. 037 w większości przypadków pasuje- najbardziej podoba mi się z właśnie czerwienią, czernią oraz z 032 Biscuit (ten kolor mogliście oglądać na moim instagramie). 




Oba te kolory osiągają pełne krycie po dwóch warstwach. Pomijam w opisie oczywiście standardowe bazy i topy- nie chce dublowac kolejnego wpisu o tym jak wykonywać takie paznokcie.
Nie rozlewają się na boki, kryją i nie zbiegają się do środka. Czego chcieć więcej?
Taki manicure wygląda efektownie zarówno na krótkich jak i na długich paznokciach. Moje niestety są jeszcze dosyć słabe i nie udaje mi się ich zapuścić na satysfakcjonująca mnie długość.





Koniecznie dajcie znać co o nich sądzicie i co w te święta zagości na waszych pazurkach.

Karo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pisząc komentarz zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © 2014 Beauty Lover , Blogger