środa, 23 marca 2016

Świąteczne DIY- Wielkanoc





Po przerwie przychodzę do Was z szybkim DIY na Wielkanoc które odmieni pomieszczenie.
Ja używam do tego sztuczne kwiaty, ponieważ tam gdzie to będzie nie ma okna i żywe by się po prostu nie utrzymały.

Do wykonanie będziemy potrzebować kwiatów, jajek czekoladowych, wazonu, nożyczki, nożyk.







Ja nie miałam odpowiedniego wazonu, dlatego zrobiłam go obcinając górę po opakowaniu soli do kąpieli.

Wykonanie jest banalne!
Najpierw przycinam kwiaty do odpowiedniej wysokości a następnie wkładam je do naczynie i obsypuję jajeczkami.
Jeśli chcecie użyć żywych kwiatów, wystarczy najpierw wsadzić je do jakiejś buteleczki z wodą, a następnie do naczynia w którym umieścimy jajeczka.










Moje kwiaty na szafce z butami prezentują się tak:









Co sądzicie o takiej subtelnej dekoracji? Koniecznie dajcie znać.


Ps. szykują się duże zmiany na blogu. Proszę Was o cierpliwość i wyrozumiałość.



Pis joł Aniołeczku!
Karo


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka